sobota, 7 czerwca 2014

Pudełko z okazji chrztu

W tym miesiącu planuję dużo wpisów (jak dobrze pójdzie będzie 5 - jak na mnie to i tak dużo:) ze względu na ciągłe skargi, że się lenię :D. Oto jeden z nich: pudełko na chrzest dla chłopca.


 Do jego wykonania użyłam TEGO i TEGO papieru z Galerii Papieru.



 Buciki wykonałam z wykroju dostępnego TUTAJ.

 Wszystkie tekturki za Scrapińca




Mam nadzieję, że podoba się Wam, zleceniodawcom, a przede wszystkim Wojtusiowi i jego rodzicom. Piszcie komentarze :)
Dzięki za odwiedziny. P.S. W ciągu następnych 2-3 dni postaram się umieścić nową pracę, więc zaglądajcie.
Pozdrawiam, Ryba w kropki

3 komentarze:

  1. ja też chce takie pudełko! miałaś z byrą nas na zajęciach artystycznych nauczyć! foch ! (foch przez h czy ch?)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękniuchne! Naprawdę śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miało być na zajartach agateł ale wiesz jaki jest jaro, a pudełeczko śliczne rybciu i te buciki soooo sweet <2865

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz mi wiadomość. Serio



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...