wtorek, 16 grudnia 2014

Odliczamy do Świąt: pakowanie prezentów czas zacząć

Z tego powodu, że został ostatni tydzień do Bożego Narodzenia, a czekanie jest najlepsze, postanowiłam jak najlepiej spożytkować ten czas. Na blogu przez ten tydzień będę umieszczała posty codziennie. Jakoś się wyrobię :)




Oto mały harmonogram:
dzisiaj - pakowanie prezentów
jutro, środa - pakowania ciąg dalszy
pojutrze, czwartek - jeszcze dalszy
piątek, 19.12. - również pakowanie prezentów..., ale spokojnie, w każdy dzień inaczej..:)
sobota, 20.12. - Jak ozdobić kopertę na pieniądze?
niedziela, 21.12. - dodatki do wystroju wigilijnego stołu


Zatem: Pakowanie prezentów czas zacząć!

Dziś przygotowałam dla Was kurs, który można wykorzystać przy pakowaniu książki, czy prostopadłościennego pudełka. Ja sama zawsze najpierw zwracam uwagę na to jak prezent został zapakowany, a dopiero w drugiej kolejności, na zawartość. Powiecie pewnie: nic dziwnego, skoro, żeby zobaczyć co jest w środku, trzeba najpierw rozpakować. :) Owszem jest w tym sporo racji.
Mniejsza z tym. Zabieramy się do pracy.

 1. Odetnij arkusz papieru o odpowiednich wymiarach i naklej na jeden z boków pasek taśmy dwustronnej.
2. Owijamy papierem książkę.
3. Składamy dwa boki do środka.
4. Spłaszczamy.
5. Zaginamy róg.
6. Przyklejamy.
To było proste
7. Obwiązujemy jutowym sznurkiem lub wstążką.
8. Kolorowym klejem termotopliwym (fachowe słownictwo :o) robimy kropki.

Tadaaaam - PREZENT W KROPKI
Pozdrawiam i do jutra, Ryba w kropki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz mi wiadomość. Serio



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...