poniedziałek, 28 grudnia 2015

DIY: kalendarz ścienny 2016 (szablon do pobrania)


Dzień dobry!
Witam Was serdecznie po Świętach, mam nadzieję, że jesteście pełni energii i motywacji do działania, ponieważ mam dla Was dzisiaj coś specjalnego.

niedziela, 20 grudnia 2015

Pakowanie prezentów 2015

Uwierzycie, że właśnie dzisiaj czwarta niedziela adwentu? To najwyższy czas, żeby zabrać się za pakowanie świątecznych prezentów. Dlatego dzisiaj przedstawię Wam kilka moich propozycji i podam kilka linków do darmowych karnetów do wydrukowania. Gotowi?


środa, 9 grudnia 2015

Grafiki świąteczne część druga

Co jak co, ale to właśnie przed świętami na blogach panuje ożywienie i pojawia się dużo ciekawych pomysłów, a bardzo często również freebiesów. Z tego względu zebrałam drugą część świątecznych grafik, bo aż szkoda by było Wam ich nie pokazać. Część pierwsza TU.


W tym zestawieniu pojawią się grafiki z polskimi napisami :). O tak, okazuje się, że coś takiego istnieje w internecie!

niedziela, 6 grudnia 2015

Kartki świąteczne

Chcę Was bardzo zachęcić do wysłania kartek w tym roku. Czy to nie piękny zwyczaj? Daje dużo radości i wysyłającym i tym, którzy znajdują je w swoich skrzynkach. Byłoby bardzo szkoda, gdybyśmy zaczęli wysyłać tylko maile. Nic nie może się równać z papierową wersją.


W tym roku robię tylko kilka kartek do wysłania naszej rodzinie i znajomym. Mogę za to wykorzystać projekty, które dawno chciałam zrealizować i nie zwracać uwagi na to, że są pracochłonne, czy drogie. Oto one:

wtorek, 1 grudnia 2015

Zaczynamy grudzień i adwent. Zrób sobie kalendarz, co ci szkodzi, czyli wpis w stylu: kilka rzeczy, które musimy zrobić w grudniu.

Dzień dobry w grudniu!

Czujecie już Święta? Tak trochę? Jeżeli odpowiedziałeś/aś twierdząco lub przecząco, to idealnie!
Bo masz pretekst, żeby zrobić w tym roku kalendarz adwentowy. Mam nadzieję, że znajdziesz czas - ekspresowa wersja.

czwartek, 26 listopada 2015

I mamy zimę. Grafiki na zimę i Święta

Za oknem mróz i śnieg. Przygotowujemy ciasto na pierniczki. Za kilka dni adwent. O tak, mamy zimę.



niedziela, 18 października 2015

7 rzeczy, które i ty i ja musimy zrobić jesienią

Jesień lubi mijać za szybko. Pewnie dlatego, że za oknem szaro i nieprzyjemnie, a my wspominając gorące lato wyczekujemy Świąt. Wielka szkoda, bo jesień warto docenić.

Co zrobić, żeby jesień nie przeleciała nam przez palce:


1. Zasuszyć liście.
Nawet tak zupełnie bez powodu, żeby znaleźć je za parę dobrych lat w grubej encyklopedii. 


sobota, 10 października 2015

Grafiki na październik

Jeżeli przyzwyczailiście się już do grafik, które wiszą na waszej ścianie, to znak, że trzeba je zmienić. W związku z tym przedstawiam moje propozycje na październik.

1. Cytat z "Ani z Zielonego Wzgórza"

źródło

czwartek, 8 października 2015

Cardmaking: I detect... it's your birthday



Już dawno nie było kartki i zapragnęłam jakąś stworzyć. Co tu dużo mówić... wyżyłam się artystycznie (chyba widać ;)).

poniedziałek, 28 września 2015

Grafiki na początek jesieni

Zgodnie z obietnicą przedstawiam kilka jesiennych grafik. Kilka z nich zawisło w mojej galerii (efekt możecie zobaczyć tutaj). Reszta już się nie zmieściła, niestety. ;) Wszystkie grafiki w tym poście są darmowe.

1. Autumn Essentials by Jones Design Company

Abolutny must have. Moje ulubiona seria (dostępne też inne pory roku ;))
źródło
Do pobrania tu: http://jonesdesigncompany.com/decorate/autumn-essentials-freebie-art-print/

2. Żegnaj, lato

źródło

http://www.clumsycrafter.com/2013/08/hello-fall-free-printable/

3. Definicja słownikowa. 

Wydaje mi, się, że nadaje charakteru. Z miejsca mnie zaciekawiła.
źródło

Do pobrania http://www.thelilypadcottage.com/2014/09/fall-printable.html

4. Akwarelowe liście

Ładnie komponują się z innymi obrazkami.
źródło
Do pobrania http://placeofmytaste.com/2015/09/free-watercolor-fall-printable.html

Jak na razie to wszystko. Kolejne posty już niebawem. Miłego jesiennego wieczoru.

Ryba w kropki

sobota, 26 września 2015

Kreatywna przestrzeń, czyli co mam fajnego w pokoju

Wiem, że to  pierwszy post od dawna, mój blog chyba jest skazany na nieregularne prowadzenie. Jestem świadoma, że ta przerwa trwała długo, a to z powodu, że przez całe wakacje miałam remont. Teraz jednak widzę, że było warto przemęczyć się przez te dwa miesiące - efekt pozytywnie mnie zaskoczył. Zresztą oceńcie sami. 

Dzisiaj zapraszam Was do siebie.
 

Doniczki


niedziela, 7 czerwca 2015

Nowe stemple i kartka ze ścinków

Wypróbowując nowe stemple, skleiłam taką oto karteczkę.



Właściwie to dwie kartki.
Miłej niedzieli ;)

czwartek, 4 czerwca 2015

Kartki urodzinowe - różowy

Jak obiecałam druga partia kartek - w różu.



Miłego dnia, Ryba w kropki 

poniedziałek, 1 czerwca 2015

Kartki urodzinowe - fiolet

 Dzisiaj, w pierwszy dzień lata (meteorologicznego ;)) masowa produkcja urodzinowych kartek. Dzisiaj w fiolecie, za parę dni jeszcze wersja w różu.


czwartek, 14 maja 2015

Dzień mamy: 6 najlepszych pomysłów na prezent

Wydaje mi się, że dopiero zaczynaliśmy rok, a tu już środek maja. Za nieco ponad tydzień dzień mamy. To idealny moment, żeby rozejrzeć się za prezentem.

Jeżeli nie macie pomysłu, przygotowałam mój ranking najlepszych podarunków na DZIEŃ MAMY.


6
źródło

środa, 13 maja 2015

Kartki urodzinowe - balony!



Po długiej przerwie masowa produkcja. Kupiłam nowy wielki dziurkacz i wycinam balony masowo. Fajny sposób na wykorzystanie resztek papieru, z którym już od dawna nie miałam co zrobić. 



Tło to błękitna akwarela. Nie chciałam dawać żadnego papieru do scrapbookingu, bo postawiłam na delikatne barwy. Baloniki podkleiłam kostkami 3D 1, 2 i 3 mm, dzięki czemu zyskałam efekt przestrzennej wypukłości.

Ostatnio kupiłam tusz StazOn. Drogi w porównaniu z iinymi, ale warto. Nie rozmazuje się, szybko schnie, do praktycznie wszystkich powierzchni.

Miłej końcówki tygodnia i wspaniałego weekendu, Ryba w kropki

piątek, 3 kwietnia 2015

Radosnych Świąt Wielkanocnych

Dopiero co było Boże Narodzenie, a ja już składam Wam życzenia na Wielkanoc. Czy Wam też to tak szybko zleciało? Jak dla mnie czas pędzi coraz szybciej.


Życzę Wam, moi drodzy Czytelnicy, żeby te Święta były pełne szczęścia. Odpoczynku. I żebyśmy umieli dostrzec, że mamy za co być wdzięczni.
Samych radosnych chwil. Pozdrawiam, Ryba w kropki

Kartki wielkanocne

Udało mi się zrobić trzy kartki w tym roku. Zdążyłam przed Wielkanocą. :)
Nie użyłam papieru scrapowego, tylko sama odbiłam folię bąbelkową na białej kartce. Wyszło lepiej niż się spodziewałam ;).


Pozdrawiam, Ryba w kropki

sobota, 28 lutego 2015

Kartki świąteczne przez cały rok - luty

I kolejna kartka świąteczna. Robię je z ogromną chęcią, chociaż za oknem wiosenna pogoda. Wspaniały pomysł z tą akcją. Wcześniej nigdy nie miałam czasu żeby się świątecznie wyżyć. :)
Kartka powstała z zupełnych resztek. Ścinki papieru zbieram do dwóch małych pudełek, gdzie czekają na właściwy moment. I taki nadszedł - kolorowe kwadraty idealnie sprawdziły się jako prezenty. Do tego ścinki wstążki i baza z tektury (okładka bloku technicznego).

Całe szczęście, że zdążyłam dodać pracę na wyzwanie. TUTAJ  Nigdy nie mogę się przyzwyczaić, ze luty ma tylko 28 dni. Jak dla mnie to bardzo dziwne :).

Miłego weekendu, Ryba w kropki

piątek, 30 stycznia 2015

Świąteczne kartki cały rok

Aż wstyd się przyznać, ale jest to dopiero pierwszy post w tym roku.
Życzę Wam, żeby był to rok cudowny pod każdym względem.

I niestety przez pierwszą połowę roku naprawdę rzadko będę dodawać nowe prace. Kończąc gimnazjum trzeba serio zająć się robotą i hobby muszę odłożyć na jakiś czas. Na pewno będę pisać raz w miesiącu, bo biorę udział w wyzwaniu (link na pasku z prawej). Jedna kartka świąteczna co miesiąc.
Prace świąteczne są moimi ulubionymi, a w grudniu nigdy nie ma czasu, żeby poszaleć z materiałami.

Pewnie okaże się tak, że na blogu będą pojawiały się przez jakiś czas tylko prace na to wyzwanie.

Pierwsza kartka ma być o nieregularnym kształcie ze śnieżynkami. Zaczynamy :)


Pozdrawiam, Ryba w kropki