czwartek, 14 maja 2015

Dzień mamy: 6 najlepszych pomysłów na prezent

Wydaje mi się, że dopiero zaczynaliśmy rok, a tu już środek maja. Za nieco ponad tydzień dzień mamy. To idealny moment, żeby rozejrzeć się za prezentem.

Jeżeli nie macie pomysłu, przygotowałam mój ranking najlepszych podarunków na DZIEŃ MAMY.


6
źródło

Jeżeli kupiłeś prezent, ładnie i własnoręcznie go zapakuj. Na stronie podanej wyżej znajdziesz darmowe grafiki do wydrukowania, którymi możesz ozdobić pudełko.

5
źródło
Jeżeli twoja mama pije rano herbatę, to może być mile zaskoczona. Wymień torebki, po które zawsze sięga na przygotowane przez siebie.
Na stronie znajdziesz tagi do herbaty do pobrania.


4
źródło
Czasami najprostsze pomysły są najlepsze. Przygotuj mamie śniadanie lub drugie śniadanie, zjedzcie razem. Zawsze będzie to jedna okazja więcej, żeby porozmawiać ;)
W linku pod zdjęciem przepis (ENG).


3
źródło
A teraz pomysł, na który ja się skuszę. Na podobraziu odbijamy stópki. Tutaj jako motyl, ale zwykłe też mile widziane. Ja zdecydowałam się odbić dłoń (moje stopy zdążyły już trochę urosnąć ;)). Z pierwszą literą imienia. To wygląda genialnie!
W linku pod zdjęciem kurs.

2
źródło
Tu już nie muszę nic pisać. Trzeba tylko mieć wielopokoleniową rodzinę ;)

1
źródło

I zwycięzca wśród prezentów - kupony. Dałam je na pierwszym miejscu, bo dzięki temu prezentowi dzień matki świętuje się przez jakiś czas po ich podarowaniu. Oczywiście to ty znasz najlepiej swoją mamę - wypisz kupony tak, żeby sprawiły jej przyjemność.

http://www.onelittlesmile.pl/2014/05/kupony-na-dzien-matki-do-wydrukowania.html
Na tej stronie można pobrać kupony do wydrukowania. Bardzo polecam, jedyne jakie znalazłam po Polsku ;)


I to wszystko. Mam nadzieję, że się zainspirowałaś/łeś i stworzysz bardzo kreatywny prezent. Jeżeli dalej się zastanawiasz to odsyłam na pinterest.com 
Masa pomysłów, na pewno znajdziesz coś dla siebie. Zainspiruj się! :)

Pozdrawiam, Ryba w kropki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz mi wiadomość. Serio



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...