sobota, 26 września 2015

Kreatywna przestrzeń, czyli co mam fajnego w pokoju

Wiem, że to  pierwszy post od dawna, mój blog chyba jest skazany na nieregularne prowadzenie. Jestem świadoma, że ta przerwa trwała długo, a to z powodu, że przez całe wakacje miałam remont. Teraz jednak widzę, że było warto przemęczyć się przez te dwa miesiące - efekt pozytywnie mnie zaskoczył. Zresztą oceńcie sami. 

Dzisiaj zapraszam Was do siebie.
 

Doniczki






 Zacznę nietypowo, od dodatków. To dzięki nim pomieszczenie ma niepowtarzalny charakter.
Na zdjęciu doniczka SKURAR, Ikea 

 Ściana w kropki


W moim pokoju musiałam umieścić gdzieś kropki, które uwielbiam. 
Zostały wycięte dziurkaczem z czarnej folii samoprzylepnej. 

Poniżej kilka inspiracji z Pinteresta:



A tutaj jak to zrobić klik


Tablica


Bardzo praktyczna. Pozwala ekspresowo zanotować ważne informacje, które zostają w zasięgu wzroku. Można pomalować ścianę farbą tablicową, u mnie w drugiej formie - folii samoprzylepnej. Szybsza i łatwiejsza wersja.

Zegar


Zegar zrobiłąm sama. Potrzebny jest tylko mechanizm zegarowy (do kupienia na allegro, ok. 10zł).
Tarczę wycięłam z białego kartonu, do którego klejem z pistoletu przyczepiłam stare domino (dziękuję, Wiktoria ;)). Jestem bardzo zadowolona z dobrego efektu przy tak niewielkim koszcie.

Kilka inspiracji:

źródło
Kurs jak zrobić zegar [ENG] KLIK

A tutaj przejrzysta instrukcja montowania mechanizmu KLIK

 Komódka

Moją małą komódkę z IKEI ozdobiłam już po raz drugi. Wcześniej była w odcieniach niebieskiego, teraz zdecydowałam się na czarny i biały.
Papier, który użyłam można za darmo pobrać i wydrukować TUTAJ.

Lawenda

Jak najbardziej! Przyponina o wakacjach. 


Obok świecznik SKURAR, który mnie zachwycił. ;)

Mała galeria



Uwielbiam grafiki, a na pintereście jest ich cała masa. Musiałam w swoim pokoju znaleźć dla nich miejsce. 
Postaram się co jakiś czas wstawić na bloga grafiki, które wynajdę. Może Was zainspirują. 
Ramki kupiłam w IKEA (jeżeli jeszcze nie zauważyliście, to uwielbiam wszystko z Ikea. Naprawdę.) 

ramka SONDRUM

ramka VIRSERUM


Pojemniki na przybory

Ten z lewej strony to nie moja robota ;), decoupage to nie moja bajka. Ale te z prawej to obklejone przeze mnie puszki. Papiery do druku za darmo TUTAJ. Ten w trójkąty niestety przepadł gdzieś w czeluściach internetu, ale TU podobny.

To do tej pory wszystko. Ale nie martwcie się. W mojej przestrzeni będzie przybywało kreatywnych rzeczy, o czym będę Was na bierząco informować. 
Kreatywnego weekendu, Ryba w kropki

5 komentarzy:

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz mi wiadomość. Serio



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...