sobota, 10 października 2015

Grafiki na październik

Jeżeli przyzwyczailiście się już do grafik, które wiszą na waszej ścianie, to znak, że trzeba je zmienić. W związku z tym przedstawiam moje propozycje na październik.

1. Cytat z "Ani z Zielonego Wzgórza"

źródło
Uwielbiam "Anię...", więc ta grafika już wisi w mojej galerii. Do pobrania tutaj.

2. Delikatny szkic

źródło
Do pobrania tu

3. 
źródło
Dla wszystkich, których ulubioną porą roku jest jesień. TUTAJ


4. Oj, tak. Jesień się czuje...
źródło

Ta sama kolekcja, co poprzedni obrazek. TUTAJ

5. Skoro jesień, to złoto

źródło
Klasycznie i ładnie. Wszystkie trzy TU

Po więcej odsyłam na pinteresta i na moją tablicę 'printables'.(link na pasku z prawej strony).Pięknego, jesiennego popołudnia. Ryba w kropki



1 komentarz:

  1. Bardzo ładne grafiki, szczególnie przypadła mi do gustu ta z "Ani z Z. Wzgórza", ale jesień - blee. Zimno, szaro i jeszcze raz zimno. Ja z niecierpliwością czekam na święta i "Listy do M 2" :)
    ~ wierna czytelniczka, Toja i Kasi T. xD

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz mi wiadomość. Serio



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...