poniedziałek, 28 grudnia 2015

DIY: kalendarz ścienny 2016 (szablon do pobrania)


Dzień dobry!
Witam Was serdecznie po Świętach, mam nadzieję, że jesteście pełni energii i motywacji do działania, ponieważ mam dla Was dzisiaj coś specjalnego.




 Przygotowałam szablon kalendarza do wydrukowania, a w dalszej części posta kurs.




DIY: Kalendarz ścienny 2016

Potrzebne ci będą:
  • szablon kalendarza wydrukowany na zwykłym papierze
  • nożyk do tapet + linijka
  • klej
  • taśma dwustronna
  • 12 zdjęć wywołanych w formacie 10x15
  • 12 kartek papieru technicznego A4
  • kolorowe taśmy papierowe (opcjonalnie)
1. Za pomocą linijki i nożyka wytnij prostokąty z szablonu kalendarza. 


2. Przyklej 4 kawałki taśmy dwustronnej jak na zdjęciu wyżej.

3. Przyklej zdjęcie (strona ze zdjęciem do taśmy).

4. Kartkę naokoło zdjęcia posmaruj klejem. Dojedź dokładnie do rogów. (Nie smaruj drugiej połowy kartki, bo później będzie trudno równo przykleić.)

5.Na ten klej przyklej kartkę papieru technicznego. Zrób to dokładnie i równo. Następnie posmaruj drugą część kartki i dociśnij je do siebie.

6. Jeśli chcesz możesz zrobić okładkę kalendarza lub po prostu dołożyć pustą kartkę na wierzch i z tyłu.

7. Jeżeli masz kolorowe taśmy, przyklej je u doły kartek.

7. Zanieś całość do punktu z usługami poligraficznymi do spięcia.


I gotowe.

Zabierajcie się do pracy, powodzenia! Miłego dnia życzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz mi wiadomość. Serio



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...