środa, 9 grudnia 2015

Grafiki świąteczne część druga

Co jak co, ale to właśnie przed świętami na blogach panuje ożywienie i pojawia się dużo ciekawych pomysłów, a bardzo często również freebiesów. Z tego względu zebrałam drugą część świątecznych grafik, bo aż szkoda by było Wam ich nie pokazać. Część pierwsza TU.


W tym zestawieniu pojawią się grafiki z polskimi napisami :). O tak, okazuje się, że coś takiego istnieje w internecie!



1.

źródło

Mypinkplum.pl to mój ulubiony polski blog, jeżeli chodzi o grafikę. Wszystkie są naprawdę ładne.


2. 

I kolejne z My pink plum, te już po angielsku, choć nie wszystkie.
źródło
Let it snow zawiśnie również u mnie. Zdecydowanie moja ulubiona!


3. 

I teraz coś, co mnie najbardziej cieszy. Powstała świąteczna wersja wodnych grafik (do tej pory były tylko cztery pory roku). 

źródło
Do pobrania za darmo z jonesdesigncompany.com

4. 

źródło
Grafika w klimacie kredowej tablicy. Żeby pobrać trzeba tylko wpisać swojego maila. TUTAJ


5. 

I jeszcze tapeta na pulpit, którą z powodzeniem możecie ustawić również w telefonie.
źródło
Zachwyciła mnie.;)  Do pobrania tu.

I to koniec świątecznych grafik w tym roku, ale na pewno nie koniec świątecznych wpisów na blogu. To dopiero początek... Zaglądajcie :)
Pozdrawiam, Ryba w kropki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz mi wiadomość. Serio



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...