niedziela, 6 grudnia 2015

Kartki świąteczne

Chcę Was bardzo zachęcić do wysłania kartek w tym roku. Czy to nie piękny zwyczaj? Daje dużo radości i wysyłającym i tym, którzy znajdują je w swoich skrzynkach. Byłoby bardzo szkoda, gdybyśmy zaczęli wysyłać tylko maile. Nic nie może się równać z papierową wersją.


W tym roku robię tylko kilka kartek do wysłania naszej rodzinie i znajomym. Mogę za to wykorzystać projekty, które dawno chciałam zrealizować i nie zwracać uwagi na to, że są pracochłonne, czy drogie. Oto one:


1. Biel i złoto.

Właśnie te kolory nadają świętom elegancji. Bardzo lubię połączenie zielonego z czerwonym, ale od czasu do czasu warto wykonać coś jasnego. Wydaje mi się, że efekt końcowy ciekawy.






2. Ekspresowo, ale z pomysłem

Ten projekt znalazłam na Pinterest i od razu go przypięłam na moją tablicę. Jest genialny! Szybki, a przy tym oryginalny i ciekawy. I jaki prosty.

Zachęcam, żebyście sami wykonali taką kartkę. Wystarczy:
  • kartka papieru technicznego
  • pomarańczowa farbka i pędzel
  • czarny flamaster

I już! Gotowe. Jeżeli przygotujecie taką pocztówkę, to podzielcie się na Instagramie.



W tym tygodniu wybiorę się na pocztę po znaczki i przygotuję koperty do wysłania, do czego również Was zachęcam. Nie warto zostawiać tego na ostatnią chwilę. Teraz to sama przyjemność. 

Stare posty z kartkami świątecznymi:

Wiecej otagowane jako Boże Narodzenie (pasek z prawej strony).

Jak tam Mikołajki i weekend? Piszcie. I koniecznie sprawcie sobie dzisiaj jakąś przyjemność. Miłego wieczoru!
Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz mi wiadomość. Serio



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...