niedziela, 20 grudnia 2015

Pakowanie prezentów 2015

Uwierzycie, że właśnie dzisiaj czwarta niedziela adwentu? To najwyższy czas, żeby zabrać się za pakowanie świątecznych prezentów. Dlatego dzisiaj przedstawię Wam kilka moich propozycji i podam kilka linków do darmowych karnetów do wydrukowania. Gotowi?



1. Pakowanie książki lub czegoś prostopadłościennego

Co potrzebujesz?
  • papier 
    Długo szukałam takiego, który by mi odpowiadał. Miał być matowy! ;) i jednokolorowy. Wreszcie dorwałam takie w Tesco.
  • sznurek
    Takiego biało-czerwonego sznurka poszukiwałam od początku listopada. I w końcu znalazłam w Castoramie. Szukajcie koło artykułów metalowych albo po prostu zapytajcie się gdzie są sznurki.
  • karnety do prezentów
    TUTAJ www.kellimurray.com



2. Pakowanie pudełka


W zależności jakiego koloru jest wasze pudełko, takiego użyjcie sznurka (biały pasuje prawie do wszystkiego). Karnety widoczne na zdjęciu wyżej (idealne do złotego, białego i czarnego) tutaj.

3. Własnoręczne pudełko 

Zdaję sobie sprawę, że zakup pudełka na prezent czasami mija się z celem, bo ceny są jakie są :/.
Ale jeszcze nic straconego, zawsze można wykonać pudełko własnoręcznie.


Kurs znajdziecie tutaj www.itsalwaysautumn.com. Oczywiście możecie go zmodyfikować według swoich potrzeb.

Więcej prezentowych karnetów

W internecie można znaleźć mnóstwo karteczek do prezentów, w różnych stylach i kolorach. Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę 'free printable gift tags'. Poniżej kilka linków do blogów, które ja znalazłam.

DO CZARNO-BIAŁEJ DRUKARKI

KOLOROWE

To wszystko na dzisiaj. Mam nadzieję, że was zainspirowałam i zaraz zabierzecie się do pakowania. Powodzenia. Trzymam kciuki, Ryba w kropki.

1 komentarz:

  1. Przynajmniej będę już wiedziała gdzie co mogę kupić ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz mi wiadomość. Serio



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...