wtorek, 1 grudnia 2015

Zaczynamy grudzień i adwent. Zrób sobie kalendarz, co ci szkodzi, czyli wpis w stylu: kilka rzeczy, które musimy zrobić w grudniu.

Dzień dobry w grudniu!

Czujecie już Święta? Tak trochę? Jeżeli odpowiedziałeś/aś twierdząco lub przecząco, to idealnie!
Bo masz pretekst, żeby zrobić w tym roku kalendarz adwentowy. Mam nadzieję, że znajdziesz czas - ekspresowa wersja.

Co potrzebujesz:
  • drukarkę czarno-białą
  • dwie kartki papieru technicznego (od biedy może być zwykły)
  • nożyczki 
  • taśmę klejącą, najlepiej papierową
  • czarny brystol lub cokolwiek do czego przykleisz karteczki



1. Pobierz i wydrukuj tutaj: www.mypinkplum.pl/. Karteczki są naprawdę małe, więc wydrukowałam dwa razy większe. Miej na uwadze to, ze z drugiej strony musisz się zmieścić z tym, co chcesz napisać, więc rozmiar zależy od ciebie.

2. Potnij na kwadraty. 


3. Powypisuj z tyłu swoje plany na grudzień. Jeżeli nie masz pomysłu, możesz skorzystać z tego co jest tu www.mypinkplum.pl/, albo zainspiruj się moimi propozycjami:
- pieczenie świątecznych wypieków (wypróbuj nowe przepisy na ciasta, których nie znasz, obowiązkowo szwedzkie bułeczki cynamonowe)

-idź na spacer po oświetlonym mieście

-idź na lyżwy

-zrób sobie kakao z cynamonem i bitą śmietaną

-przeczytaj świąteczną książkę

- i obejrzyj świąteczny film (swoją drogą, byliście na Listach do M 2.?)

- wyślij kartki świąteczne (jeszcze lepiej, jak je wcześniej zrobisz)

- zapal świeczki

- posłuchaj świątecznych piosenek (jeżeli jesteś jak ja, to robisz to już od połowy listopada, no bo w sumie kto mi zabroni ;))

- kup prezenty (najlepiej wcześniej!)

- i zapakuj je (na blogu pojawią się niedługo moje propozycje). 

4. Skoro wpisałeś coś na dwadzieścia cztery dni, mozesz zabrać się za przyklejanie. Zwykła taśma nie powinna zniszczyć papieru, jeżeli jest techniczny. Jeżeli wydrukowałeś na zwykłym, lepiej użyć papierowej.


5. Powieś kalendarz na ścianie. Codziennie odrywaj kartkę i przyklejaj ją stroną, którą wypisałeś na wierzch.

Mam nadzieję, ze podoba wam się dzisiejsza propozycja. Podzielcie się ze mną co, o tym myślicie. 

Przyjemnego, magicznego adwentu, Ryba w kropki


5 komentarzy:

  1. A jak mam z czekoladkami kalendarz adwentowy z Auchana? :D
    Ale jak ciasto mi nie wyjdzie bo np.zapomnę dodać proszku do pieczenia to będzie to twoja wina :')

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post, to super pomysł, sama go wykorzystam :)
    Dodawaj posty częściej, bo są bardzo ciekawe.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły :) Czekolada z bitą śmietaną i cynamonem oraz łyżwy muszą wypalić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja słucham świątecznych piosenek cały rok , jedni żyją od piątku do piątku, drudzy od wakacji do wakacji,a dla mnie najważniejsze są ŚWIĘTA! <3 Kocham ten okres i cieszę się na niego niesamowicie, mój pokój też jest już udekorowany, ale jeszcze bym coś dodała do wystroju :) Może zrobisz post o świątecznych dekoracjach DIY ? :* Czekam z niecierpliwością :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz mi wiadomość. Serio



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...