wtorek, 19 stycznia 2016

Jak zainstalować czcionki i je używać np. w Wordzie.

Jeżeli masz dosyć czcionek Times New Roman i Arial, które nie sprawdzają się w Twoich projektach, to ten wpis jest dla Ciebie. Wybrałam, kilka czcionek, które możesz za darmo pobrać. Oto one:
Lobster | KG All Things New | Learning Curve Pro | Loki Cola | New Walt Disney Font


Zainstalowanie ich jest banalnie proste, ja jednak pokażę jak to zrobić, bo trochę czasu minęło zanim do tego doszłam ;) To wcale nie jest takie oczywiste!

Jak zainstalować czcionkę


1. Otwieramy folder czcionki, który pobraliśmy.

2. Klikamy w plik czcionki. Otworzy nam się coś takiego:


3. Teraz musimy zainstalować czcionkę - klikamy na 'Zainstaluj' w lewym górnym rogu.


4. Zainstalowana czcionka znajduje się teraz w Dysk lokalny C > Windows > Fonts (przynajmniej u mnie ;)) i można z niej korzystać we wszystkich programach.


I teraz możesz korzystać już ze wszystkich dobrodziejstw internetu, bo wiesz jak zainstalować czcionkę. ;) Mam nadzieję, że Ci się to przyda. Daj znać, czy skorzystałeś z tych czcionek, które wybrałam. Pisz, jeżeli nie wszystko jest jasne. 
Dzięki za odwiedziny.

2 komentarze:

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz mi wiadomość. Serio



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...