sobota, 16 stycznia 2016

Kilka ciekawych blogów, które warto czytać

Witam Was po raz pierwszy w 2016. Mam nadzieję, że na razie przydarzyły Wam się same przyjemne sytuacje i tego chcę Wam życzyć na pozostałą część roku. 

W między czasie zima zdążyła rozkręcić się na dobre. Bardzo cieszy mnie widok śniegu, który pada i pada. Szkoda tylko, że nie było tak na Święta. 

Korzystam, póki jest zimno. Piję moje ulubione owocowe herbaty, wieczorami czytam książki, cieszę się z widoku oświetlonego miasta. I czekam na ferie...

Dzisiaj przedstawię Wam moje ulubione blogi, które zawzięcie czytam. Są tworzone ze szczerym oddaniem i to chyba cenię w nich najbardziej. A poza tym są dla mnie wzorem pod względem jakości postów, kontaktu z czytelnikami, ale też radości jaką prowadzenie bloga daje autorkom. Ok, koniec wstępów. Jeszcze tylko ostrzegę, że pół dnia macie z głowy, jeżeli zaczniecie czytać ;).

Oto one:


Jones Design Company

Blog angielskojęzyczny, z prawdziwego zdarzenia. Emily pisze o lifestylu, wnętrzach, grafice i swojej rodzinie. Bardzo przyjemna lektura, do tego można doszlifować swój angielski. Na blogu dostępne też grafiki do pobrania.

kilka ciekawych wpisów:
Christmas holiday tour
Free autumn iphone covers
Holiday family

Marta Pisze

Marta to wrocławska studentka, która niezwykle pozytywnie, humorystycznie i prawdziwie pisze o życiu, motywacji i organizacji. Niejednokrotnie czytając jej wpis myślałam, że chyba zainstalowała mi jakąś kamerę, bo sytuacje, które opisała były niezwykle realistyczne. Lubię jej poczucie humoru i podejście do życia. Wartościowy i przyjemny blog.

kilka ciekawych wpisów:




Make Cooking Easier

To polski blog kulinarny, ale warto na niego zajrzeć nie tylko po przepisy. Co przede wszystkim przyciąga uwagę to piękne zdjęcia i niespotykany klimat każdego posta. Czas na chwilę staje w miejscu, gdy odwiedzam tego bloga i nie mam nic przeciwko ;). Myślę, że warto zajrzeć po garść inspiracji.

kilka ciekawych wpisów:



Anicja's White Space

Polski blog wnętrzarski i lifestylowy. Fantastyczny od strony wizualnej - jasne, ładne zdjęcia, ciekawy projekt graficzny. Warto zajrzeć w poszukiwaniu pomysłów na urozmaicenie wnętrz, czy projekty DIY. Ale uważajcie, bo po wizycie na blogu Anicji czuć nieodpartą potrzebę przerobienia swojego otoczenia! ;)

kilka ciekawych wpisów:



To tylko kilka blogów, które odwiedzam. Za jakiś czas na pewno powstanie druga część wpisu, a potem może i trzecia... Internet jest nieskończoną kopalnią informacji i inspiracji!
Proszę, napisz, czy takie wpisy Ci się podobają i co o nich sądzisz.
A może masz inny pomysły na posta? Chętnie skorzystam ;)

Miłego wieczora i fantastycznej niedzieli
Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz mi wiadomość. Serio



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...