sobota, 27 lutego 2016

Cardmaking: happy birthday


Jakiś czas temu przyszła do mnie moja kuzynka i mówi:
"Karola, zrobisz mi kartkę?" (Tak, Karola :D) Oczywiście, że się zgodziłam i odpowiedziałam: "OK" Od razu zabrałam się do roboty. Długo zastanawiałam się jak ugryźć temat, chciałam, żeby kartka była minimalistyczna, a otrzymałam trudne zadanie.




Kartka miała być obszerna, i opowiadać historię. Zdecydowałam się na symboliczne przedstawienie postaci, żeby uprościć formę. Wyżej widzicie stronę pokazującą dzieciństwo.


Natomiast tutaj studia i wycieczki. 

Powiem szczerze, że trochę się stresowałam, czy podołam zadaniu. Ale jestem zadowolona z efektu. Liczę, że solenizantce również się spodoba. Trzymajcie kciuki!

7 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka, pomysłowe wykonanie i bardzo podoba mi się ten różowy papier :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To papier malina od Piątek trzynastego http://www.p13.com.pl/2012/08/kolekcja-papierow-jest-pysznie.html
    Mi też się strasznie podoba cała kolekcja

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyszła Ci ta kartka, jest taka niebanalna c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna minimalistyczna kartka, która przez zgaszone kolory ma w sobie to coś! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Solenizantka jak i kuzynka są zadowolone i pełne podziwu dla Twojego talentu !

    Dzięki Karola :*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz mi wiadomość. Serio



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...