sobota, 20 lutego 2016

Co u mnie: 5 ciekawych rzeczy z tego tygodnia


Hej! Mam nadzieję, że macie cudowny weekend, sensownie korzystacie z czasu i naładowujecie się energią.  Dzisiaj przygotowałam dla Was post z kilkoma rzeczami, które ostatnio przykuły moją uwagę i chcę się nimi z Wami podzielić. Zróbcie sobie herbatę, usiądźcie wygodnie. Zaczynamy!


Po pierwsze...

Zakupy na Amazonie

Pierwszy raz kupiłam ebooka na Amazonie i jestem zupełnie zaskoczona tym, jak to działa. Wszystko fajnie, kupiłam książkę na laptopie i chciałam podłączyć kindle, żeby ją zgrać. Logiczne, nie? Włączam czytnik, a... książka już na nim jest. Przeżyłam wielki szok i czuję, że nie nadążam za technologią. Magia.


Czytałam Never never Colleen Hoover i spokojnie mogę Wam ją polecić. To cykl trzech nowel, ale wciągających na tyle, że czyta się je błyskawicznie. Swoją drogą to moje pierwsze książki przeczytane po angielsku, więc jeśli tez chcecie spróbować czytać w oryginale, możecie zacząć od Never never. Prosty język, powtarzające się słowa. W pierwszym rozdziale trochę posprawdzałam w słowniku, a potem z górki. 

Jagoda ziemniaka

źródło
Myśleliście kiedyś o tym, że jeśli bulwa ziemniaka pełni funkcje łodygi, to w roślinie musi być jeszcze gdzieś owoc? Ja absolutnie nie i w tym tygodniu doznałam olśnienia. Ziemniak ma pomidorki, które nazywają się jagodą ziemniaka. Niestety sa trujące.
Swoją drogą ciekawe uczucie, kiedy w szkole dowiadujesz się czegoś naprawdę interesującego. ;)

Ciasto z mikrofalówki

Trafiłam na dobry przepis na ciasto z kubka. Mało składników (pamiętajcie, że im prostszy przepis, tym lepszy) i wychodzi. Wiadomo, że nie dorówna tradycyjnemu wypiekowi, ale jak się ma ochotę na coś słodkiego na szybko, to jest idealny.


Tylko nie przesadźcie z cukrem.


Artcrop

Znalazłam na instagramie rewelacyjny profil @artcrop. Chłopak ma wielki talent, maluje niesamowicie. Nie mogę się napatrzeć. Te planety i Księżyc... Wow


 Jak dobry design sprawia, że jesteś szcześliwszy

Czasami przeglądam stronę TED i za każdym razem trafiam na coś sensownego. To wielka kopalnia inspiracji i zachęcam, jeżeli macie trochę czasu poszperajcie sobie. 
Tym razem znalazłam przemówienie 3 ways good design makes you happy
Doskonała motywacja, do życia w ładnym otoczeniu. Możecie włączyć polskie napisy klikając na chmurkę na dole z prawej strony.

To już wszystko na dzisiaj. Proszę, dajcie znać co sądzicie o tego typu wpisach, możecie też zaproponawać tematy do poruszenia w kolejnym wpisie, napiszcie co u Was.

Trzymajcie się! Do zobaczenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz mi wiadomość. Serio



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...