czwartek, 11 lutego 2016

DIY: obraz z odciskiem dłoni


Od kiedy dostałam swój pokój, staram się, żeby był jak najbardziej mój. Wiecie, o co mi chodzi, żeby każdy kto do niego wejdzie, wiedział, kto tu mieszka. Bezosobowe pomieszczenia mijają się z celem, bo przecież dom jest dla ludzi, którzy w nim mieszkają, a nie odwrotnie. Kiedy dodajemy dodatki świadczące o nas, wnętrza stają się coraz bardziej przytulne, a o to przecież chodzi. Żeby w swoim domu czuć się, jak u siebie.


PODOBRAZIE Z ODCISKIEM DŁONI

Co potrzebujesz:
  • podobrazie (u mnie 20 x 30 cm)
  • farby plakatowe: trzy o podobnej kolorystyce i czarna
  • pędzel
  • drukarka
  • nożyczki
1. W Wordzie napisz swoje inicjały (u mnie czcionka Times New Roman) i dostosuj rozmiar do wymiarów twojego płótna. Wydrukuj.


2. Wytnij literę nożyczkami. Pamiętaj, że chcemy mieć w jednym kawałku część niezadrukowaną, czyli jakby obwódkę litery. Z tego względu czarne miejsca możesz usunąć w kawałkach.


3. Szablon litery przykładamy do płótna. Możesz podkleić go delikatnie taśmą, żeby się nie przesuwał. Czarną farbą odmaluj kształt.


4. Dłoń pokrywamy farbami. Każdym kolorem tworzymy plamy w dowolnych miejscach. Czynność kontynuujemy do zamalowania całej ręki.


5. Jeżeli nie cała ręka się odbiła, domalowujemy plamy bezpośrednio na płótnie.

6. Teraz wystarczy już tylko poczekać, aż wyschnie. I pomyśleć nad miejscem do powieszenia.

Choć niekoniecznie. U mnie stoi na komodzie.


Dobrze wykorzystanych ostatnich dni ferii życzę. Trzymajcie się!
Karolina

7 komentarzy:

  1. Super pomysł, chyba sie skuszę na wykonanie!
    Buziaki,
    Wełenka 💕

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się. Miło cię"usłyszeć" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, ale ja jestem za leniwa, żeby to zrobić xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam, że piszę troszkę nie w temacie, ale ostatnie zdjęcie zahaczyło o ramki. Jakie masz obecnie grafiki? Powiesiłaś już coś wiosennego? Bo przyznaję, że już nie mogę się doczekać do tej "lepszej" pory roku! :) ~ największa fanka :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz jeszcze zimowe (te, które prezentowałam wcześniej). Wiosenne już niedługo - z początkiem marca. Wtedy zaczynamy wiosnę na blogu ;)
    Dzięki za komentarz. ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł szczególnie jeśli chodzi o urozmaicenie wnętrza w jasnych kolorach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Tez myślę, że ożywiło tę stronę pokoju

      Usuń

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz mi wiadomość. Serio



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...