piątek, 11 marca 2016

Darmowe wiosenne grafiki do druku



Chociaż pogoda za oknem na to nie wskazuje, wiosna zbliża się do nas bardzo szybko. Czuć ją w coraz wcześniejszym wschodzie i ciepłych promieniach słońca. Uwierzycie, że jest już jasno o szóstej rano? Jeszcze miesiąc temu słońce wstawało godzinę później.

Zebrałam dla was wiosenne grafiki, które możecie za darmo pobrać, wydrukować i wywiesić na swoich ścianach. Wpuść do siebie wiosnę!







SPRING ESSENTIALS od jonesdesigncompany.com | DO WHAT YOU LOVE  z mojego bloga


HOME IS WHERE YOUR WIFI od magnoliaelectric.net




 WHATEVER IS LOVELY od danielleburkleo.com | DO WHAT YOU LOVE  z mojego bloga



HOME OFFICE PRINTABLES  z beinspiredcreative.com (tutaj też dużo innych fajnych projektów)


     
THINK SPRING  z grafficalmuse.com | SPRING WREATH z shabbyfufublog.com







HELLO SPRING z myloveforwords.com



Mam nadzieję, ze podzielacie moją sympatię do tych fantastycznych grafik ;) Chciałabym nauczyć się kiedyś robić równie dobre. I oczywiście wtedy się nimi z wami podzielić. Pożyjemy, zobaczymy.
Do następnego razu. Karolina



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz mi wiadomość. Serio



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...