wtorek, 22 marca 2016

Kartki wielkanocne 2016


Nie wierzę, że już Wielkanoc. Jak zwykle okazało się, że czas płynie bardzo szybko, a ja muszę się sprężać, żeby zdążyć ze wszystkim. Dlatego w tym roku kartki na ostatnią chwilę -pozostaje tylko mieć nadzieję, że Poczta Polska też się spręży ;)


Tym razem postawiłam na drukowanie prac wykonanych na komputerze, zamiast robić kartki ręcznie. Po pierwsze dlatego, że  nie miałam innego pomysłu (czasami naprawdę brakuje mi kreatywności!), a po drugie zawsze to jakaś odmiana.

Jeżeli chcecie skorzystać, możecie pobrać plik tutaj.
Przed drukowaniem zaznacz opcję 'dopasuj do strony', żeby nie ucięło tekstu.

Dzieki za odwiedziny, Karolina

Udostępnij

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz mi wiadomość. Serio



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...