sobota, 9 kwietnia 2016

Co ciekawego w internecie


Oprócz tego, że prowadzę bloga, dużo blogów czytam. Sprawia mi to wielką przyjemność, a kiedy trafię na dobry tekst, chcę się nim podzielić z innymi. I z wami. Dlatego dzisiaj przekażę kilka linków do wartościowych treści, na które ostatnio się natknęłam.

the Natos: Czy to naprawdę pytanie, które powinieneś zadawać? [ENG]


O tym jak znaleźć w życiu równowagę i czy warto. Że życie ciągle się zmienia i każdy okres jest inny.

Homesong: You are already "women" enough [ENG]

Dlaczego kobiety powinny się wspierać, dawać sobie przykład i pomagać.

Polonization: Czemu Polska? [ENG]

Amerykanka, która mieszka w Polsce i dzieli się swoimi spostrzeżeniami na blogu. Polecam wszystkie wpisy, dzięki którym spojrzałam z dystansu na naszą rzeczywistość. 
Poza tym, nie nurtuje was pytanie: dlaczego Polska?!

Starczewska: 10 stron internetowych, które zapewnią ci niesamowite doznania podczas podróży

Przydatny wpis, który warto gdzieś sobie zapisać (nawet na przyszłość ;)). O narzędziach, które pozwolą podróżować "bardziej".

Pani od biologii: Dlaczego szkoła nie jest super

Tekst, z którym absolutnie się zgadzam. Poszperajcie trochę na tym blogu - sporo porad, jak się uczyć, jak uczyć i jak organizować czas.

My Pink Plum: Wiosenne plakaty do druku


Design love fest: Tapety do pobrania

Sympatyczne wzory.


Wszystko na dziś. Podzielcie się swoimi ulubionymi miejscami w sieci i dajcie znać, co u was.
Miłego weekendu, Karolina


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz mi wiadomość. Serio



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...