wtorek, 26 kwietnia 2016

Detektywistyczna kartka urodzinowa


Dzisiejsza kartka jest już właściwie niedzisiejsza, bo zrobiłam ją już miesiąc temu, na ostatnią chwilę i zapomniałam umieścić ją na blogu. Ale skoro teraz mam okazję, to czemu nie. 

Kartka powstała jako prezent z okazji urodzin mojej siostry, która od piątego roku życia jest wierną
fanką W-11, od zawsze interesowała się sprawami kryminalnymi, a po maturze chce złożyć papiery na kryminologię. Bardzo mocno trzymam za nią kciuki, oby się udało! ;)


Dawno już tworzenie nie sprawiło mi tyle radości, co w tym przypadku. Wybrudziłam sobie całe dłonie odciskając palce (czarny tuszem na tekturze, a z boku srebrny)! Żółte paski, które widzicie wyżej to papierowa taśma dekoracyjna z napisem 'made with love' przecięta wzdłuż. Nie chodziło mi o wyrazy, a o kolorowy akcent, który przełamałby surowy wygląd.

 
Jak wam się podoba? Śmiało, piszcie.
A tymczasem, do zobaczenia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz mi wiadomość. Serio



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...