środa, 25 maja 2016

Zdjęcia na prezent


Czasami zdarza się specjalna okazja i wybieramy się do kogoś, kogo znamy długo i dobrze. Chcemy podarować coś specjalnego, coś więcej niż czekoladki i bukiet kwiatów.  Przydałby się taki prezent, który podsumuje naszą wspólną historię w przyjemny sposób.
Co spełnia te wszystkie warunki? Oczywiście, zdjęcia.


Ja miałam taką specjalną okazję w zeszły weekend, kiedy moja kuzynka skończyła 18 lat. Jesteśmy bliską rodziną i my, cztery kuzynki, spędzamy razem każde święta, imieniny, czy urodziny, więc taka uroczystość jest dla nas wyjątkowa.

Nie odkryję Ameryki, kiedy powiem, że czas leci bardzo szybko. Dopiero co siadałyśmy do świątecznego zdjęcia pod choinką, szukałyśmy czekoladowych jajek na Wielkanoc i zdmuchiwałyśmy po kolei świeczki na urodzinowych tortach. I rozmawiałyśmy, o tym, jak to jest, być dorosłym.


Jak zrobić ramkę ze zdjęciami

Zdjęcia

Wybierz je jako pierwsze. Zastanów się nad wielkością - taką, żeby nie były zbyt małe i dało się zobaczyć, co jest na zdjęciu. Pamiętaj też, że jeżeli masz dużo fotografii, nie mogą być one w dużym formacie, żeby zmieściły się do ramki.Wygodniej wywołać matowe, ponieważ nie zostawisz na nich odcisków palców przy przyklejaniu.
Moje zdjęcia, które widzicie wyżej, są w wym. 9x13, a jedno na środku jest większe (10x15).

Ramka

Dostosuj jej wielkość do ilości i wymiaru zdjęć. Moja ramka ma wymiary 40x50, kupiłam ją w Leroy Merlin.

Napis

Opcjonalny, jeżeli zostało ci miejsce. Może to być 'chwytaj dzień', 'możesz wszystko', czy 'enjoy the little things'. Dodaj też datę wydarzenia.

Taśma dwustronna, nożyczki

Jedyne, co zostało do zrobienia, to złożyć wszystko w całość. Użyj taśmy dwustronnej, a nie kleju, który mógłby pobrudzić tło i zdjęcia. Rozmieść wszystko prosto, a jeżeli nie widzisz na oko, narysuj linie ołówkiem. Nie spiesz się, zrób to starannie.


Dajcie znać, czy macie swoje pomysły na niezawodny prezent. Chętnie dowiem się czegoś nowego.
Po za tym, co u was? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz mi wiadomość. Serio



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...