poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Zrób sobie girlandę


Wakacje, to idealna okazja, żeby zmienić coś w swoim otoczeniu, czyli sypialni, mieszkaniu. Jeżeli nie mogą to być poważniejsze zmiany, jak remont, skupmy się na dekoracjach. Nowe plakaty, obrazy, czy właśnie girlanda, którą widzicie na zdjęciu. W dalszej części posta instrukcja, jak ją zrobić.




Girlandę zrobiłam z bibułek, które bardzo dawno kupiłam w Tesco. Teraz już ich niestety nie ma, dlatego kolory, których nie miałam (szary, beż i róż), zrobiłam malując akwarelami papier śniadaniowy. Efekt przeszedł moje oczekiwania. Papier śniadaniowy okazał się lepszym materiałem niż bibułki do tego przeznaczone.

Jak zrobić girlandę z bibułek

Co potrzebujesz:
  • bibułki lub zafarbowany papier śniadaniowy
  • nożyczki
  • sznurek
  1.  Prostokątny arkusz złóż na pół wzdłuż dłuższego boku, a następnie dwa razy wzdłuż krótszego. 

       2. Powstały prostokąt ponacinaj nie dojeżdżając do zgięcia. Rozłóż arkusz i rozetnij.


3. Powstałe prostokąty również rozłóż. Powinny powstać, jak na zdjęciu wyżej. Większy rozetnij.
4. Wszystkie części rozłóż.


5. Zwiń każdą i zegnij na pół. Skręć ją bardziej.
6. Wszystkie powstałe w ten sposób frędzelki przewiąż sznurkiem w równych odległościach, a powstałą girlandę powieś na ścianie.

Easy peasy!

To co? Porywacie się na ten pomysł? Piszcie, jakie metamorfozy w waszych wnętrzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz mi wiadomość. Serio



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...