poniedziałek, 26 września 2016

Iron mesh moodboard - kratka zamiast tablicy


Potrzebowałam miejsca, gdzie mogłabym wieszać karteczki, które chcemy mieć na widoku, a które uwielbiają się gubić (paragony, czy recepty), czy takie z przypomnieniami, ale też kilka zdjęć i różne inne drobiazgi, z którymi nie mamy co zrobić. Jednym słowem potrzebowałam rzeczy, która spełni funkcję tablicy korkowej. Dlatego zaczęłam szukać na Pintereście i innych blogach i okazało się, że na topie jest teraz "iron mesh moodboard".  A dla mnie było to rozwiązanie idealne.


W dosłownym tłumaczeniu mesh moodboard to kratka - tablica nastrojów. Z tymi nastrojami na mojej tablicy, to bym nie przesadzała, bo to nie nazwa przekonała mnie to powieszenia na ścianie siatki. A, właśnie. Kratki szukajcie w marketach budowlanych, gdzie występuje pod nazwą siatka zbrojeniowa (normalnie kładzie się ją pod beton). A przekonały mnie do niej cena i funkcjonalność.
Za tablicę korkową musielibyśmy zapłacić 50-100 zł, w zależności od rozmiaru. Metalowa krata 2x1m kosztowała mnie całe 8 zł (kupiłam w Castoramie). Poza tym na tablicę z korka można przypiąć tylko to, co utrzyma się na szpilkach lub pinezkach. Na metalowych prętach nie ma tego problemu.


 Czym przypinać?

Czarnymi spinaczami, drewnianymi klamerkami do bielizny. Można też wieszać na haczykach do relingu, czyli po prostu do drążka (do kupienia np. w Ikea).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, gdy zostawisz mi wiadomość. Serio



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...